🍪 Klanten beoordelen dapeppa met 9,7 / 10 🍪 gratis levering vanaf 30 euro 🍪 100% natuurlijke ingrediënten

Retourneren

Ben je niet helemaal tevreden met je bestelling?

Uiteraard doen wij er alles aan om je van een goed product te voorzien waar je veel plezier aan beleefd. We geloven in de kwaliteit van onze producten echter is het altijd mogelijk dat je niet tevreden bent met je keuze of dat het product beschadigd aan is gekomen. Neem dan direct contact op met ons. Wij zullen niet moeilijk doen als je niet tevreden bent.

Hoe kan ik een product ruilen of retour sturen als het niet aan mijn verwachting voldoet?

Binnen 30 dagen na ontvangst kun je zonder opgave van reden je product(en) aan melden voor retour. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd (mits het om de gehele bestelling gaat). Enkel de kosten voor retour van je huis naar dapeppa zijn voor eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en (indien redelijkerwijze mogelijk) in de originele staat en verpakking aan dapeppa geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht, stuur ons dan een email binnen 30 dagen na ontvangst. In deze email kun je aangeven of het gaat om de gehele bestelling of een gedeelte van de bestelling. Vervolgens heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het product(en) retour te zenden. Je ontvangt van ons een bevestigingsmail waarin we je laten weten hoe je de producten kunt retourneren.

Het ruilen van een product voor hetzelfde product in een andere smaak / variant, geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert het product(en) die je wilt ruilen binnen de zichttermijn van 30 kalenderdagen. Vervolgens geef je een nieuwe bestelling door zoals je gewend bent. Dapeppa brengt dan ook verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze bestelling. Wanneer een product geruild moet worden door een fout van dapeppa of een defect / breuk, dan zijn de verzendkosten uiteraard voor dapeppa.

Een verkeerd of beschadigd product ontvangen?

Wanneer je een product hebt ontvangen dat verkeerd geleverd, defect, beschadigd of niet compleet is, kunt je ervoor kiezen om het product kosteloos te retourneren of kosteloos te vervangen. Dit kan door middel van ons een email te sturen binnen 30 dagen na ontvangst met de reden van retour. We zorgen altijd voor een passende oplossing. Lees meer hierover op de klachten pagina.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra we je bericht per email (binnen 30 dagen) hebben ontvangen storten we het bedrag binnen 14 dagen terug mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.