🍪 Klanten beoordelen dapeppa met 9,6 / 10 🍪 gratis levering vanaf 30 euro 🍪 100% natuurlijke ingrediënten
Dapeppa heeft tot 11 oktober vakantie. Bestellingen worden hierna verzonden.

Klantenservice

Dapeppa geeft antwoord op jouw vraag!

Heb je een vraag of ben je op zoek naar bepaalde informatie?

Wij helpen je graag verder. Hieronder vind je algemene informatie over ons en onze producten en antwoord op de meest gestelde vragen. Als het antwoord op jouw vraag er niet tussen staat of je wilt graag meer weten, dan kun je ook per mail of telefonisch contact opnemen met ons.

Wat wil je vragen?

Type je vraag hieronder in de zoekbalk in.

Hoe werkt de webshop

Hoe gaat het bestel proces?

Klik hier voor de pagina met de volledige uitleg over hoe de webshop werkt.

Hoe stuur ik naar een ander adres?
  • Is je bestelling een cadeautje voor een ander? Wat een goed idee! Wij sturen graag namens jou het cadeautje direct naar de ontvanger. Vul de adresgegevens van de gelukkige ontvanger in bij bezorgadres.
  • Laat een persoonlijke boodschap achter in het vakje “cadeauboodschap en/of overige opmerkingen” Wij zorgen ervoor dat het op een mooi kaartje komt.

Wil je zelf het pakketje op een ander adres ontvangen? Dat is natuurlijk ook geen probleem. Ook hier vink je weer het aankruisvak aan naast “ik wil mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen” en vervolgens vul je het gewenste adres in. In het opmerkingen vakje kun je aangeven dat het een cadeau voor jezelf is. Je mag hem ook leeg laten.

Meerdere afleveradressen
Maak voor ieder afleveradres een nieuwe bestelling aan.

Wil je meer dan 10 pakketten versturen naar verschillende adressen. Neem dan contact met ons op. We helpen je daar graag bij.

Kan het cadeau ingepakt worden?

Jazeker. Bij ieder product kun je aangeven dat het ingepakt mag worden met cadeaupapier.

Klik hier om te zien waar je precies moet klikken en hoe het er uiteindelijk uit kan zien.

Verzending en bezorging

Hoe lang duurt het voordat mijn pakketje wordt bezorgd?
  • Dapeppa streeft ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Houd rekening met ongeveer 1 tot 2 werkdagen verwerkingstijd voor dapeppa. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met daarin een Post NL Pakketcode, waarmee je op de Track and Trace website van Post NL je bestelling eenvoudig kan volgen.
  • In de regel bezorgt PostNL je zending binnen 24 uur (België 48 uur) nadat het door ons is aangeboden en je de verzendbevestiging hebt ontvangen. Dit gaat vrijwel altijd goed maar er kan vertraging ontstaan waar wij geen invloed op hebben. Je kunt het pakketje volgen via de Track and Trace website van Post NL.
Wat als het product dat ik wil hebben uitverkocht is?

Het kan voorkomen dat producten onverwachts uitverkocht zijn, waardoor ze niet in onze webshop te vinden zijn. Is het product dat je zoekt uitverkocht? Laat het ons weten via hallo@dapeppa.nl  Wij zullen dan contact met je opnemen.

Kan ik buiten Nederland ook bestellen bij dapeppa?

Jazeker. De producten van dapeppa kunnen ook worden verzonden naar andere landen buiten Nederland. Ze worden naar de volgende landen buiten Nederland verzonden:

  • Belgie, Duitsland (€8,75 of vanaf €30,00 gratis)
  • Overige EU-Landen, Noorwegen, Zwitserland (€10,75 – €25,00. Het exacte tarief word in de winkelmand berekend. Vanaf €50,00 gratis verzending)
Wat zijn de bezorgkosten?
  • Binnen Nederland wordt je bestelling vanaf €30,00 gratis bezorgd. Voor bedragen onder de €30,00 wordt bij de betaling automatisch €4,95 bezorgkosten berekend.
  • Binnen België en Duitsland wordt je bestelling ook vanaf €30,00 gratis bezorgd en wordt voor bedragen onder de €30,00 automatisch €8,75 bezorgkosten berekend.
  • De tarieven voor de overige EU-Landen worden in de winkelmand aangegeven. Vanaf €50,00 gratis verzending.
Hoe werkt bezorging door PostNL?
  • Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging van ons met daarin een Post NL Pakketcode, waarmee je op de Track and Trace website van Post NL je bestelling eenvoudig kan volgen.
  • In de regel bezorgt PostNL je zending binnen 24 uur (België 48 uur) nadat het door ons is aangeboden en je de verzendbevestiging hebt ontvangen. Dit gaat vrijwel altijd goed maar er kan vertraging onstaan waar wij geen invloed op hebben. Je kunt het pakketje volgen via de Track and Trace website van Post NL.
  • Houd alstublieft rekening met het volgende: PostNL pakketdienst bezorgt op andere tijden dan de gewone post. Wij hebben geen invloed op het tijdstip van bezorgen.
  • PostNL bezorgt 6 dagen in de week. Indien je niet thuis bent, zal de postbode het pakket een dag later opnieuw aanbieden of bij je buren aanbieden. Mocht je bij een tweede bezorging ook niet thuis zijn, dan kun je het pakket bij een PostNL afhaalpunt ophalen. Je ontvangt een bericht van de postbode in je brievenbus waarop staat waar je het pakket kunt afhalen. Hiervoor heb je 2 weken de tijd.
Ik wil naar meerdere versturen, kan dat?

Dat kan, stuur je mail naar dennis@dapeppa.nl

Ik heb een grote bestelling, kan dat?

Ja zeker. Stuur een mail naar dennis@dapeppa.nl met je wensen en we nemen snel contact met je op.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

We bieden diverse betaalopties:

  • iDeal
  • Paypal
  • Klarna achteraf betalen
  • ApplePay
  • Creditcard
  • SOFORT Banking
  • Bancontact
  • Cadeaukaarten

Kies tijdens het bestel proces de gewenste betaaloptie en volg de instructies op het scherm.

Kan ik mijn cadeaukaart tegoed opvragen?

Ja dat kan. Helaas kan je het saldo niet online bekijken, maar je kunt het saldo wel bij ons opvragen door contact met ons op te nemen. Wij sturen dan zo snel mogelijk het saldo naar je op.

Retourneren

Uiteraard doen wij er alles aan om je van een goed product te voorzien waar je veel plezier aan beleefd. We geloven in de kwaliteit van onze producten echter is het altijd mogelijk dat je niet tevreden bent met je keuze of dat het product beschadigd aan is gekomen.

Hoe kan ik een product ruilen of retour sturen als het niet aan mijn verwachting voldoet?

Binnen 30 dagen na ontvangst kun je zonder opgave van reden je product(en) aanmelden voor retour. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd (mits het om de gehele bestelling gaat). Enkel de kosten voor retour van je huis naar dapeppa zijn voor eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en (indien redelijkerwijze mogelijk) in de originele staat en verpakking aan dapeppa geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht, stuur ons dan een email binnen 30 dagen na ontvangst. In deze email kun je aangeven of het gaat om de gehele bestelling of een gedeelte van de bestelling. Vervolgens heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het product(en) retour te zenden. Je ontvangt van ons een bevestigingsmail waarin we je laten weten hoe je de producten kunt retourneren.

Het ruilen van een product voor hetzelfde product in een andere smaak / variant, geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert het product(en) die je wilt ruilen binnen de zichttermijn van 30 kalenderdagen. Vervolgens geef je een nieuwe bestelling door zoals je gewend bent. Dapeppa brengt dan ook verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze bestelling. Wanneer een product geruild moet worden door een fout van dapeppa of een defect / breuk, dan zijn de verzendkosten uiteraard voor dapeppa.

Wat als ik een verkeerd of beschadigd product heb ontvangen?

Wanneer je een product hebt ontvangen dat verkeerd geleverd, defect, beschadigd of niet compleet is, kunt je ervoor kiezen om het product kosteloos te retourneren of kosteloos te vervangen. Dit kan door middel van ons een email te sturen binnen 30 dagen na ontvangst met de reden van retour. We zorgen altijd voor een passende oplossing. Lees meer hierover op de klachten pagina.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra we je bericht per email (binnen 30 dagen) hebben ontvangen storten we het bedrag binnen 14 dagen terug mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Klachten / reviews

Waar kan ik mijn klachten kenbaar maken?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hallo@dapeppa.nl

We zorgen dan samen voor een goede oplossing. 

Leidt dit toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hoe zit het met het plaatsen van een review?

De ervaring van iedereen die met dapeppa in contact komt is voor ons heel waardevol. We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over dapeppa’s producten en service. Al de reviews zijn echt en alleen afkomstig van echte klanten. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven. We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Alleen hier hebben alle klanten iets aan.

Zakelijk

Kan ik wederverkoper worden van dapeppa?

Ja, dat kan! Voor meer informatie over dapeppa's producten in jouw winkel kan je altijd bellen (Dennis 06 50845644) of contact opnemen.

Diverse dapeppa producten zijn ook te bestellen via specialiteiten groothandel Voets SpecialiteitenVoor klanten van Voets wordt het hierdoor extra makkelijk om bij de bestelling ook dapeppa producten toe te voegen.
Wil je meer informatie over deze bestelmogelijkheid dan kun je contact opnemen met Voets.

Kan ik mijn medewerkers en relaties verrassen met een geschenk?

Jazeker. Door hier te klikken krijg je uitgebreid informatie over koekjes relatiegeschenken.

Zijn er sponsormogelijkheden bij dapeppa?

We juichen ieder initiatief om de wereld een beetje beter en vrolijker te maken toe. Wil je graag in contact komen met dapeppa over sponsormogelijkheden, stuur dan een e- mail naar hallo@dapeppa.nl. Het is daarbij goed om te weten dat dapeppa al een aantal goede doelen steunt en we jammer genoeg niet elk verzoek kunnen inwilligen.

Stage bij dapeppa

Is er een mogelijkheid om stage te lopen bij dapeppa?

Dat kan zeker! Om de toenemende vraag naar zelf gebakken koekjes in goede banen te blijven leiden en om de ambities van dapeppa te verwezenlijken zijn we altijd op zoek naar geweldig getalenteerde mensen.

Wij bieden continue stageplaatsen voor toptalenten. Zoek je een stageplaats neem dan snel contact op. We bespreken graag de mogelijkheden met je.

Voor andere stage mogelijkheden kan je hier terecht.

Wie is dapeppa?

Waar staat dapeppa voor?

Klik hier voor de pagina met de volledige uitleg over waar dapeppa voor staat.

Wie is en wat doet dapeppa?

Dapeppa is een jong bedrijf waar mensen werken die helemaal gek zijn van lekker eten. We vinden het extreem leuk om nieuwe producten te bedenken en al kokend en bakkend doen we dat dan ook vanaf het begin in 2011. Voor de volledige uitleg over dapeppa kan je hier klikken.